Nieuw logo voor Erasmus Leven

maandag, 19 oktober 2009

Erasmus, in 2007 overgenomen door Delta Lloyd, heeft een nieuwe naam en huisstijl geïntroduceerd. Omdat de schadeverzekeringsactiviteiten zijn overgegaan naar Delta Lloyd, is 'Leven' achter de naam geplakt. Het oude logo met de gele 'E' is vervangen door een beeldmerk in de kleuren roze en paars.

Als slagzin is voor Erasmus Leven is gekozen voor 'midden in het leven'. "De kleuren in de nieuwe huisstijl symboliseren alle fasen van het leven", aldus Erasmus, die verder zegt te kiezen voor herkenbare, eerlijke en nuchtere beelden. "We zijn een no-nonsensebedrijf, echt Rotterdams. Geen woorden, maar daden. Die mentaliteit hadden we al en zullen we ook in de toekomst blijven waarmaken voor onze klanten", zegt directeur Monique Rabou. Erasmus Leven telt circa zeventig medewerkers.

Zie ook
Erasmus overlijdensrisicoverzekering
Premievergelijk risicoverzekeringen

« Terug naar nieuwsoverzicht